Компанія SocTrade будує роботу таким чином, щоб її клієнти отримували більше вигод від контролю якості. За майже двадцять років розвитку в Україні, в компанії сформувалися наступні напрямки, які працюють так, щоб, отримавши прилад від SocTrade, наш замовник отримав і більше для своєї лабораторії та всього підприємства.
Після підписання договору ми беремо на себе всі турботи щодо замовлення приладів у виробника, розмитнення та доставки в обумовлені терміни. До комплексу послуг включено сервісний супровід — ремонт, гарантійне обслуговування, профілактика приладів. А також невід'ємна, важлива частина — методична підтримка.
Постачання обладнання
Наша основна діяльність — це постачання спеціалізованого та аналітичного лабораторного обладнання. Ми є авторизованим прямим імпортером, і немає зайвих ланок, які могли б затримати постачання. Компанія дуже компактна та ефективна, тому ціна та терміни в нашому контракті — найкращі для даного обладнання.
Серед партнерів SocTrade — провідні світові виробники лабораторного обладнання зі США, Японії, Німеччини, Швеції, Франції, Італії, Австрії, Великобританії, Нідерландів.
Ми регулярно розширюємо наше портфоліо новими перспективними брендами. Поставляємо нашим клієнтам обладнання, у якому впевнені на 100 %. Наші фахівці досконально розуміються на приладах. Якщо для вивчення тонкощів потрібно поїхати на підприємства, де випускають техніку, значить наші інженери вирушають на стажування, де проходять навчання та отримують відповідні сертифікати. Для нас поняття професіоналізм, надійність та високий рівень сервісу — не порожні слова.
Методичні послуги для лабораторій
Методична підтримка — це роботи, які виконуються після постачання та встановлення обладнання інженером. Методист проведе налаштування обладнання під конкретне завдання, зробить калібрування під потрібний продукт і навчить персонал лабораторії виконанню обумовлених завдань. Робота методиста дозволяє в найкоротший час розпочати використання встановленого обладнання.
Демонстраційно-консультаційний центр
Якщо виникла потреба проводити навчання роботі на приладі нових співробітників лабораторії, завжди можна звернутися до нашого Демонстраційно-консультаційного центру. Це окремий підрозділ зі своїм приладовим парком, який займається програмами навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації персоналу замовників. Навчання співробітників за оригінальною програмою дозволяє виключити прогалини у знаннях та забезпечує необхідний набір навичок у всіх співробітників.
Також у Демонстраційно-консультаційному центрі SocTrade можна виконати аналізи зразків, щоб перевірити та випробувати обладнання до його покупки. За наявності приладу відповідної конфігурації у ДКЦ аналіз виконується у нас, інакше ми намагаємося знайти такий прилад серед встановлених в Україні. Іноді ми надсилаємо зразки або виїжджаємо разом із клієнтом до виробника обладнання.
Сервісне обслуговування
Зазвичай спілкування із сервісними інженерами починається після підписання договору. Інженер, який проводитиме встановлення, відправляє окремий документ, де описано, що має бути готове в лабораторії для успішного запуску приладу та консультує, як усе краще розставити.
Після постачання обладнання та виконання передвстановчих вимог інженер приїжджає, щоб підключити прилад, виконати тести для перевірки технічної справності та навчити персонал рутинному обслуговуванню та загальним операціям, які повинен виконувати користувач. Інженер показує загальний функціонал приладу без прив'язки до конкретної методики, яких на приладі може бути багато і які залежать від пробопідготовки. Цим він відрізняється від методиста, який налаштовує, калібрує та вчить виконувати конкретний аналіз із пробопідготовкою на вже перевіреному приладі.
Для складного спеціалізованого та аналітичного обладнання, яким ми займаємося, рівень гарантійного та післягарантійного обслуговування набагато вищий, ніж прийнятий для загальнолабораторних приладів. За весь час роботи компанії жоден інженер її не залишив, навпаки, кожні кілька років додаються нові фахівці і зараз у сервісній службі шість інженерів найвищого рівня з величезним досвідом. Усі мають сертифікати про проходження навчання від виробників та, спілкуючись безпосередньо з техпідтримкою виробників, у найкоротші терміни вирішують усі гарантійні та післягарантійні питання.