Планове технічне обслуговування
Поломка завжди трапляється під час аналізу, коли терміново потрібні результати. У самий невідповідний момент. Доводиться викликати інженера для діагностики, а потім, можливо, замовляти і чекати запчастини.
Цього можна уникнути, якщо проводити превентивне обслуговування по регламентам виробника. Як сімейний лікар, інженер буде відслідковувати інтенсивність зносу приладу, проводити необхідні операції з заміною витратних матеріалів та рекомендувати заміну деталей. Більшу частину несподіваних поломок можна буде запобігти або підстрахуватися заздалегідь купленою запчастиною, якщо прийнято рішення чекати повного зносу деталі.
Після обслуговування прилад працює як новий: точніше результати, менше знос, а ймовірність несподіваних поломок через приховані несправності знижується в кілька разів.
Перевага цієї практики в тому, що всі прилади закріплені за кваліфікованим сервісом і начальник лабораторії має точну інформацію про їх стан. Весь процес сервісного контракту прозорий для користувача. Дані про прилад, заміна деталей, рекомендації - все відображається в сервісному звіті, який залишається в лабораторії. При аудитах контракт з офіційною сервісною службою - це додатковий аргумент на захист своїх результатів.
Вартість річного контракту складає близько 1% від вартості приладу.