Як працює офіційна гарантія?
Компанія SocTrade поставляє в Україну обладнання провідних світових брендів. Всі прилади мають гарантії компаній-виробників.
Гарантійні зобовʼязання набувають чинності після підписання інженером компанії SocTrade акту установки обладнання. Там же фіксується термін гарантії.
Маючи статус офіційного дистрибʼютора, компанія SocTrade проводить гарантійне обслуговування встановленого обладнання. Це означає, що, при виявленні заводського браку або виході з ладу приладу під час дії гарантії, фахівці компанії оперативно виявлять і усунуть проблему. Інженери SocTrade регулярно проходять тренінги на заводах-виробниках і є сертифікованими фахівцями з обслуговування обладнання.
Відзначимо, що гарантія не поширюється на витратні матеріали. До них відносяться частини обладнання з обмеженим ресурсом, які зазвичай замінюються користувачем.
В яких випадках гарантія не діє?
Тільки в одній ситуації: якщо пошкодження обладнання сталося через порушення умов експлуатації, описаних в інструкції користувача.
Компанія SocTrade робить все можливе для успішної роботи встановлених приладів. При введенні в експлуатацію обладнання фахівці компанії SocTrade обовʼязково проводять детальну настройку і регулювання приладів, навчають персонал замовника правильному використанню обладнання, в установлені терміни виконується профілактичне обслуговування. При будь-яких сумнівах з приводу роботи приладів, всі наші замовники можуть звернутися в сервісну службу компанії SocTrade і отримати кваліфіковану допомогу.
Які помилки при експлуатації обладнання можут призвести до дострокового переривання гарантії?
Фахівці SocTrade зібрали найпоширеніші причини порушення умов експлуатації.
- Спроба своїми силами ремонтувати прилад або встановлювати на нього системне програмне забезпечення.
- Встановлення противірусних або інших додаткових програм, не передбачених компанією-виробником.
- Неакуратне поводження з обладнанням в процесі експлуатації, яке призвело до механічних пошкоджень, корозії, потрапляння всередину сторонніх предметів.
- Порушення в електромережах: відсутність заземлення, нестабільна вхідна напруга і неправильне підключення приладів (саме з цієї причини часто пошкоджуються електронні компоненти обладнання).
- Форс-мажорні обставини: землетрус, пожежа, удар блискавки, перепади напруги в електромережах. Якщо прилад пошкоджений в результаті дії стихії або інших непередбачуваних факторів, на нього не діє гарантія.
Як продовжити гарантії?
Компанія SocTrade забезпечує комплексну підтримку і супровід протягом усього терміну експлуатації обладнання.
Навіть після завершення гарантійного терміну, можна укласти договір на продовження гарантії і далі отримувати експертну допомогу фахівців SocTrade.
Скористайтесь сервісом Продовження гарантії після закінчення основної гарантії від виробника — і отримайте максимум ефективності и можливостей.