За кількістю вмісту сірки, дизельне паливо, так само, як і бензин, класифікують по екологічним класам - Евро3, Евро4, Евро5.
Згідно з нормативами, Євро 4 сірки повинно бути не більше 50 мг / кг (ppm), а в дизельному паливі стандарту Євро 5 не більше 10 мг / кг (ppm).
Незважаючи на те, що сірка і сірчисті з'єднання грають роль своєрідного мастила, її наявність в дизельному паливі не бажана, і поліпшення змащувальних характеристик досягається за рахунок додавання спеціальних присадок.
Двигун працює на паливі, що містить велику кількість сірки, отримує підвищений знос деталей, викликаний в результаті корозії.
Підвищений вміст сірки в дизельному паливі зменшує термін служби моторного масла, каталізатора і фільтр сажі, так як збільшуються відкладення і нагар.